Terwijl wij nog staan te trappelen om de Boy Brow en Cloud Paint te testen, kunnen zij die gezegend zijn met de privilege Glossier-pakketjes te mogen ontvangen, binnenkort ook genieten van een Glossier-parfum.
Emily Weiss, beauty editor bij Into The Gloss, begon in 2014 met haar eigen lijn beautyproducten. Het inclusieve concept, de marketing en het veelvuldig gebruik van millennial pink trekken maar liefst 780.000 Instagramvolgers, een vaste cult following, en klanten als Karlie Kloss, Chrissy Teigen en Sofia Coppola. De aanpak? Skin first, make-up second. Huidverzorging voor een flawless huidje is dus de ultieme basis, waardoor make-up “optioneel wordt”.
Kritische noot: je zal maar opgezadeld zitten met een acné, rosacea, hyperpigmentatie…
Aan Vogue vertelt de blogger-turnt-CEO dat “Glossier You” een subtiel parfum wordt, op basis van muskus en frisse iris. “Ik wil dat het ruikt naar je vriend hals wanneer hij zijn parfum al 8 uur gedragen heeft.” Klinkt goed, al lijkt de flacon een beetje op een fles wasverzachter.
Wanneer je het parfum zal kunnen aanschaffen, blijft voorlopig nog een vraagteken. Wel kan je bij je bestelling alvast een proefje van Glossier You laten toevoegen.
Glossier verzendt naar de US, Canada en sinds kort ook naar de UK. Begin volgend jaar staat Frankrijk op de planning – het Parijse warenhuis Colette verkoopt de collectie nu al, maar sluit helaas in december de deuren.
Uiteraard is bestellen via Shipito, een bedrijf dat tegen een kleine vergoeding jouw Amerikaanse pakketjes naar jou verstuurt, een optie.
Had jij al van Glossier gehoord?
Edit: comments zijn uitgeschakeld want gek genoeg kwamen hier enorm veel porno-spam reacties op.