De 25-plussers onder ons kennen Pimkie waarschijnlijk als een plaats waar je tienerhartje sneller ging slaan om tulle rokjes, heupbroeken in bootcutmodel, mouwloze jeansjasjes en een overdaad aan zuurstokroze (liefst gecombineerd met het helderste wit en donkerste zwart dat je ogen ooit gezien hebben – en heel veel glittersteentjes).
Dat is niet meer wat Pimkie dezer dagen verkoopt. Helemaal in lijn met het feit dat tieners niet meer door diezelfde beschamende fase lijken te gaan als wij, kinderen van de vroege jaren ’90, verkoopt de winkel nu leuke, stijlvolle kleding die doet denken aan de Divided-afdeling van H&M: faster fashion in smallere maatjes met kleinere prijsjes.
Maar het is niet omdat we wat ouder zijn, dat we niks te zoeken hebben bij Pimkie. Online vind je namelijk sinds kort ook een home-afdeling en de moodshots zouden niet misstaan op Pinterest. De decoratiestuks, van bloempot tot vloerkleed, zouden net zo goed in de rekken van Urban Outfitters kunnen staan. Zonder het lachwekkende (/tranentrekkende) prijskaartje.
Hier zit alvast een home makeover aan te komen.
Je kan je bestelling vrij van verzendingskosten ophalen in de winkel. Verzending naar een ophaalpunt van Mondial Relay kost je € 2,99. Levering aan huis is € 5,99. Vanaf € 60 is levering gratis. Retour in de winkel of via Mondial Relay is gratis.